Liten uppdatering

Jag är verkligen inte duktig på att skriva här på bloggen. Men som jag sagt i tidigare inlägg så lagar jag ju inte mat på samma sätt som jag gjorde förr. Fick dock ett ryck igår och gjorde en sockerkaka som jag kryddade med kryddpeppar. Vart ungefär som en mjukpepparkaka.

Planerna om att lära mig dricka vin och hålla i middagar hamnade på is. Men vi får se vad som händer i vår. För efter årskiftet så kommer jag flytta ihop med en kompis, som kan det här med att dricka vin. Troligen blir det också roligare att laga mat och lite aktivare här på bloggen.

Utöver detta så har jag tagit upp ett gammalt intresse, som är att gå på konserter. Går iväg på spelningar mycket oftare nu och har börjat dragit med mig min systemkamera och fotar lite på mindre konserter.

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Ser framot emot bilderna isåfall! :-D



Nä, vart finns det bilder på den tårtan?

2010-11-09 @ 11:58:43
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0