Sol och vackert väder

Ja, nu är det ju sol och vackert väder ute och detta gör att man sitter lite mindre vid datorn och då blir ju vissa saker lidande. Nu har mitt bloggande blivit lidande.

Förra inlägget var ju inför min födelsedag, och jag gjorde ju lite andra kakor också (vart visserligen inte så många som jag hade tänkt)
Men tänkte lite snabbt visa kakorna jag bakade, det blir tyvärr inge mer än bara bilder på kakorna då jag knappt kommer ihåg hur jag gjorde och orkar inte leta reda på recepten.


Några kakor som jag inte vet vad jag skall kalla



Hemmagjorda OREO's



Sen gjorde L en tårta.
(Jag valde så klart smakerna och det vart Dumle, Banan och Lakrits)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0