Från Biff till Fahrenheit

Ja, idag så var vi över till grannen och åt mat. Han bjöd på biff och burgur. Kikärtorna var populärast hos N, men det var väl det ända han kunde greppa ordentligt då burgurn var för smått och bara slank ur händerna på honom.
   Efter maten så vart det lite lekning med tågbanan, plus att jag och L satt och kastade bollar till varandra. Efter det vart det kaffe, sen behövde L gå då hon skulle på bio. GT följde då med hem och kollade på när jag spelade lite Fahrenheit. Har nu varvat spelet. Vart så sugen på att spela det efter att ha sett filmen Max Payne, som skall basera sig på spelet Max Payne. Men jag kännde hela tiden att filmen var mer lik Fahrenheit, men så kommer jag inte riktigt ihåg spelet Max Payne förutom "Bullet time"-funktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0