Bakdag

Jaha, i förr går bakade jag muffins, där jag glömde ha i blåbären (det skulle vara blåbärsmuffin) så det vart ingen smak på dem. Men jag fick i alla fall testa hur det blir med frosting på muffinsarna. Men jag behövde ju äggvitor till frostingen. Så vad skulle jag göra med äggulorna?? Jo det vart mördegskakor utav dem. Men det är så varmt här hemma så efter ca tre försök att få ut fina hjärtan ur degen så gav jag upp. L tog över och de vart mycket fina.
   Sen hade vi grannen över på mat idag. Det vart Afrikansk Köttlåda med smak av citrus. Det är mycket gott. Tråkigt att vi gör den så sällan. Efter maten vart det lite kortspel. Nu väntar filmen "Varg" och lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0