Vad jag ser fram emot under 2009

Ja, det nya året bjuder ju på en del roliga saker. Så som det årliga Sweden Rock Festival. Men det är inte riktigt säkert att vi skall åka. Vi kommer nog inte ha så mycket pengar när det väl bär av, då jag kommer vara pappaledig fram till veckan innan SRF.
   Men annars så finns det ju en hel del annat som är kul. Vi kan ju börja med de sport evenemang som jag ser fram emot.
     * VM i Friidrott 15-23 Augusti
     * Super Bowl 1 Februari
     * UEFA Champions League finalen 27 Maj
     * Fotbolls-EM för U21 (spelas här i Sverige) 15-29 Juni
     * Dragning för 2010 Fotbolls-VM i December
Sen finns det ju lite intressanta matcher i Elitserien, Allsvenskan och Superligan. Även en och annan kvalmatch för Svenska landslaget i Fotboll.
   För hoppningsvis så kommer det en och annan konsert som man kan se fram emot. Men för tillfället är det bara SRF som lockar inom musikuppträdande.
   Utöver dessa saker så är det mesta jag ser fram emot sådanna saker som har med familjen att göra. Så som när min far fyller halvt liv och jag en kvarts liv. Att få se N. ta sina första staplande steg utan något stöd. Även att få höra honom prata samanhängande ord, som bildar meningar.
   Nu har jag säkert glömt vissa saker, men man kan inte ligga på topp varje inlägg ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0