Track King

Det fjärde och sista spelet jag håller på med är faktiskt ett australiskt spel som handlar om galopp. Här så får man ett stall med 4 hästar som är hyffsade. Sen får man försöka köpa och avla hästar som kan bli bra. Man får så klart träna hästarna, i fem olika skills, även jockys kan man träna upp om man anställer lärlingar.
   Det finns 5 olika längder av race, de olika längderna kräver olika skills. T.ex. så behöver inte sprint så mycket uthållighet som t.ex. långa lopp. Men det är många delade uppfattningar om vad det är som behövs till de olika längderna.
   Detta är nog det svåraste och minst roliga utav de spel jag har nämnt, då man jobbar helt själv. Det tog även ett tag för mig att komma in i det hela.
   Forumet på denna sida använder jag inte alls då jag tycker att den är väldigt kladdig. Det viktigaste står oftast på första sidan.
   Adressen till sidan är www.trackking.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0