Lite bilder från slutet av förra året

Japp, här kommer det lite bilder som är tagna under jul och nyår


Blomman som jag fick då jag fyllde 24.
L. har sedan tagit hand om den och nu har den 8 blommor och en knopp.
(på bilden är det 6 blommor en 3 knoppar)
Den hade 2 blommor när jag fick den (om jag inte missminner mig)


Några bilder där N. firar julen


N. var så trött efter allt firande så han somnades sittande i min famn.


Detta var hur våra välkomsdrinkar på nyårsafton såg ut.
Riktigt goda, med smak av mint och lakrits


Avslutar med lite bilder från igår då N. hade 38,7 graders feber och tillbringade dagen i min och L´s famn.
Finns mer bilder på mig då L. tar mycket mer bilder än vad jag gör på samma objekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0