GPRO

Det tredje internetspelet jag spelar är GPRO
   GPRO är ett racingspel. Du börjar i lägsta divitionen "rookie", sen kan man avancera till "amateur", "pro", "master" och till bästa som heter "elit".
   Det är ett ganska lätt spel så fort man kommer in i det hela. Inför varje race så skall man ställa in ett värde mellan 0-999 på 6 olika saker på bilen. Det som kan vara lite svårt i början är vart man skall lägga sig på denna intervall. Annat som kan vara svårt i början är vilka egenskaper som är bra för en förare. Mitt tips är att gå med i ett team så fort som möjligt. Det kan ta några försök innan det är något team som nappar. Från teammedlemmarna så kan man få mycket hjälp.
   Man skall även planera de olika pitstopsen. Man får välja vilka däck man skall köra med och hur mycket bränsle man skall ha i tanken.
   Forumet på denna sida ser i alla fall bra organiserat ut. Men jag följer inte forumet på denna sida. Ända forumstrådar jag följer är mitt teams och den serie jag är i.
   Det som är det tråkigaste med deta spel är att det är stillbilder under racet. Men på något sätt så tycker jag att det nästan är mer spännande på det sättet.

Några skärmdumpar



Kommentarer
Postat av: Lina

Gu va roligt med bilder!! :-)

Jag har ju inte sett lillplutten...



Va sur man blir på fakturan du fick! om det inte framgår skulle jag inte betala.. strida in i det sista, även om det bara hade varit en krona det gällde.

Rätt ska vara rätt :-)

2009-01-07 @ 15:10:31
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0