Första inlägget 2009

Idag så är det den 2 Januari 2009. Detta blir alltså det första inlägget för detta år. Här hemma är det si så där. L. har varit sjuk och haft ont i hals så att hon tappade den ett tag. Men nu är hon åtminstonde bättre och troligen den som mår bäst av oss.
   Sämst är i alla fall N. som är så snorig och hängig. Han har bara varit uppe på benen i ca 5 min idag då han sprang runt lite med L. Efter det har han bara legat i min eller L´s famn. Medan han sov i min famn så kollade vi på en film. Nu sitter L. med N. i famnen och kollar på Ellen.
   Nu skall jag sätta mig med N. så att L. får springa ut på stan och handla de böcker hon måste ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0