Sova sova säng säng säng!!!

I natt vid halv tre så vaknade N och då jag gick för att "natta om" honom så stod han upp i spjälsängen, skit glad att jag kommer inte och ville absolut inte lägga sig ner. Så det vara bara att ta med honom in till våran säng, där han somnade. Men våran lilla son vill inte ligga still i våran säng, utan han lägger sig gärna vågrätt i sängen så att han nddar mig och L samtidigt. Dettta i sin tur gör att jag hoppar mer och mer ut ur sängen och vaknar till då jag håller på att ramla ur sängen. Lägger om N så att han ligger normalt så vi alla får plats, då börjar han knuffa mig ur sängen igen, så jag spänner mig och lyckas med hjälp av det stanna var i sängen, men jag sover inte så skönt efter det. Så när klockan sen är halv åtta och det är dags att gå upp för dagen, så mår min kropp piss och jag är jätte seg i huvudet.

Vid tiotiden så somnar N för sitt första pass för dagen. och jag tänkte då att jag skulle vila lite jag också. Men innan jag gick och la mig så fixade jag en diskmaskin. Detta gjorde att jag bara han lägga mig på sängen så vaknade N.
Så det var bara att vara uppe och roa honom så mycket man kunde och orkade.
När jag sen var inne på tredje eller sjunde andningen så vill N sova igen. Jag som var alldeles för pigg för att vila har fixat en historia till forumleken Werewolf, där jag är spelledare. Sen satte jag mig här och började skriva detta inlägg. Nu vaknade N och sitter nu mera i mitt knä.
Skall se till att han får lite mellanmål snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0