Sluta själ min luft!!

Idag så hade L BLINGOparty här hemma. Så jag passade på att gå till Ugn och prata lite skit. Få lite uppdateringar vad som händer på jobbet m.m.
   Det snöade när jag gick dit, men det var inte så kallt. Så det var ganska skönt att gå på en prommenad. När jag väl var framme så vart jag bjuden på kaffe och så spelade vi lite PES. Riktigt bra spel. Jag bnlir alltid sugen på att skaffa PS3 när jag är över till Ugn. Det finns ju så mycket bra fördelar med att ha en PS3:a istället för en PS2:a. Men just nu får jag nöja mig med min PS2:a som är chippad och lätt att skaffa spel till ;P
   Mitt intresse för bak, tvspel och photoshop har kommit tillbaka. Photoshop har ni ju märkt lite då jag har lagt upp några bilder som jag nydligen gjort.
  Nej, nu tror jag faktisk att jag skall spela lite tvspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0