Poker

Igår så var det poker kväll. Jag åkte själv till anders, medan L och N stannade hemma och umgicks med Carro, som hade kommit på besök och även tagit med sig sin lillasyster.
   När jag kom till Ä-by så tog det inte långtid innan Sara med familj kom. Så då började vi göra i ordning maten. Min lott föll på att roa Zack. Det var riktigt kul, då Z för en gångskull var lekbusig istället för bara busig.
   Efter maten så fick vi kladdkaka, som jag hade kastat ihop, då A hade blivigt sugen på efterrätt. Medan vi åt den så kom de andra grabbarna som skulle vara med och spela poker. Så när Ronny var klar med kladdkakan så kopplade han in PS2:an så att de som åkte ur kunde roa sig med GH.
   Pokern gick så där. Jag vann den första omgången, men förlorade de andra. R vann två gånger, måste ha varit ölen som hjälpte honom, för jag har nog aldrig sett R så full. Men sen vart han trött och smått bakfull. Så den sista omgången vann Robert efter att jag nästan blivit tvingad all-in, samtidigt som A också gick all-in. Så de som vart lottlösa igår var A och Kristian, som vart lottlös på två fronter ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0