10 000 Fotbollar på Fejjan??

Jag har nu varit medlem på Last.fm i snart ett år och idag så kom jag upp till 10000 skrobblade låtar. Det roliga är att mitt Winamp har slutat fungera, så nu lyssnar jag mest på rekomenderade artister via Spotify. Detta har gjort att jag har lyssnat på lite annorlunda musik de senaste dagarna.
   Övrigt idag så har jag suttit med grannen och kollat på fotboll. Man U vs Porto. Det slutade med vinst för Man U, så det vart 3 lag från PL och ett lag från PD som gick vidare till CL-semifinalerna.
   När jag sen kom hem från GT så märker jag att min kära L har startat ett konto på fejjan. Detta förvånar mig då hon har varit emot fejjan och sagt att hon aldrig skulle skaffa ett konto där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0