Var fan har nattblöjorna tagit vägen?

Dagen har gått mycket bättre än igår. Idag fick jag till och med gå runt i affären i lung och ro, då N. bestämmde sig för att sova i 1,5 timmar.
   En sak är då säkert, det är svårt att hitta nattblöjor. Har fan letat i en vecka nu...De förra vi hade råkade vi köpa på Willys, men de har inga nattblöjor nu. Nej, det råkade vara en felleverans.
   En rolig sak idag är ju iaf att jag stötte på Ugn när jag var ute och traskade mot affären. Han hade varit och införskaffat sig PES 2009. Så nu lär det väl inte ta så lång tid innan jag åker hem till honom och spelar lite. Men om jag vet hur det går till så sitter Ugn med David och spelar för fulla muggar nu.

Hörde en gammal skönlåt, fast i en veriation jag aldrig hört förr.
Låten är gammal så du kanske har hört den förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0