Grattis syrran

Jag har inte hoppat till utav en film på bra många år, men idag så hände det, då jag kollade på "The Reaping", det var det jag och N. roade oss med under förmiddagen. Visst N. fick inte se så mycket, han satt mest i min famn och gosade med snuttefilten.
   Senare på eftermiddagen så skulle vi gå till L, då hon var i skolan. SÅ att N. kunde dricka lite bröstmjölk så inte L´s bröst skulle sprängas. Men det slutade med att N. stannade hos L. och jag gick till stan för att titta efter jeans, men tyvärr hittade jag inga.
   När jag kom hem så han jag med en instance på WoW innan L. ringde och undrade om jag kunde hjälpa henne upp med vagnen.


Lyssna på denna låt och tänk på vad de sjunger...riktigt bra låt som ger mig gåshud



Nu skall jag ringa syrran då hon fyller 22 idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0