Sjuk?

När jag vaknade i morse och gick ut till vardagsrummet och la ner N. i mjukgymet. Så var jag kanske oobservant, för efter att jag hade varit på toa och skulle gå till N. igen så lade jag märke till några örhängen på vardagsrumsbordet, och i soffan låg det kläder jag inte riktigt kännde igen. Jag hoppade till då Lizette låg på soffan och sa god morgon. Lizette påminde mig om att vi skulle dragit tillbaka klockan under natten och att hon då hade missat bussarna. Sen fortsatte hon att sova, trots att N. låg och små skrek i mjukgymet. Har väl inte mått så jätte bra under dagen, har inte riktigt haft någon ork alls. N. har inte sovit så bra och han har fortfarande inte ätit sin kvällsgröt och är fortfarande vaken så det kanske blir en lång kväll i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0