Sex månaders spruta

   I morse så skulle vi upp för N. skulle få sin 6 månadersspruta. När jag bokade tiden tänkte jag "Men 09.20 blir ju bra. N. brukar ju vakna mellan 06.30-08.00". Men i morse så bestämde sig vår lille son att ta en sovmorgon, så vi vaknade av L's väckarklocka som ringde 08.30. När vi var klara så låg L. och smekte N. på kinden så han skulle vakna, sen bar det av till BVC med pjamas på.
   Efter stick i låret och lite frukost (den första "riktiga" frukosten för N.) så började vi gå ner till stan där det skulle vara "mammafika" kl tolv. Det var jätte trevligt. Allt började med att N. satt och "flörta" med E. och A-S. Sen någonstans i mitten så satt N. och C. och snuttade på samma snuttefilt. Allt slutade med att H. stod och åt upp min sallad, med fingrarna.
   För en gångs skull så fick jag med mig kameran idag, så lite kort vart tagna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0