N. växer

Märkte i morse hur mycket N. har vuxit då jag hade honm i knät och skulle ge honom dropparna. Jag har gjort det förr och det har aldrig varit några problem, men idag så sträckte han sig efter skrden då jag höll på att hälla upp dropparna. Det är kul att märka dessa små saker som man inte oftast tänker på.
   Efter att L. vaknat och ätit frukost så hörde grannen av sig och undrade om jag och N. ville följa med ut i parken och umgås.
Sagt och gjort. Vi gick ut. L. följde med då hon inte hade någon skola idag. Grannen gjorde till och med kaffe som hon tog med. Vi gick runt i ca 2 timmar utan att hitta någon bra lekpark att vara i. L. skulle iväg till skolan och träffa en studievägledare. Så jag och grannen och barnen hamnade i en liten lekpark i närheten av L´s skola.
   Då L. var klar, var vi alla hungriga och bestämde oss att äta på "Java", de har billig lunch buffé och har helt okej mat.
När vi gjorde i ordning oss för att gå så spydde min son 2 gånger i mitt knä och sen en gång till när vi la ner honom i vagnen.
   På vägen hem så stannade vi till vid en secundhand butik, som L. velat gå in i länge. Jag fick stanna ute med barnen medan fruntimmerna gick in. Så jag roade mig med H. medan N. och K. somnade. När kvinnorna var klara så gick vi och tittade på en massa hus. Fanns en som jag tyckte var riktigt snygg...Tyvärr glömde vi kameran hemma å det vart inge kort på den byggnaden.
   Väl hemma så började N. vara grinig så jag stoppade mitt lilfinger i munen på honom så han fick suga lite, då jag inte hittade nappen. Efter ett tag känner jag något som sticker till, jag tittar i N´s mun men ser inget. % min senare så sitter L. med N. och så brister hon ut.
- Men guben har du fått tänder!!
Sant som det var sagt så hittade även jag dessa tänder då L. visade vart de satt.

Dagens låt blir;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0