Höst

Ja, nu är det höst, för idag har vi varit på höstmarknad här i Uppsala. Det vart några inköp. t.ex. Ren- & Älgkorv, marknadsgodis, en stickad tröja till N. och ett halsskydd åt N.
   Vi tänkte äta lunch på Amazing Thai, men det var så mycket folk där så vi gick till Mariannes och åt kebab.
   Sen var det dags för L. att gå till skolan. Så jag och N. roade oss med att busa. Jag kittlade N. så han höll på att storkna av skratt. Sen åt vi lite och sen kom L. plötsligt hem. Så känndes det iaf, men det hade varit några timmar där emellan.
   Jag startade även en ny blogg idag, där jag bloggar om filmer jag har sett. Man kan se det som ett forum där jag ressenserar filmer helt enkelt. Ni kan följa länken i förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0