Första dagen helt själva

Ja, idag började L. skolan. Jag och N. hade planer att gå på sångstund idag, så vi missade i onsdags. Grannen skulle med på sångstunden, men N. gjorde precis likadant som i onsdags och sov då vi skulle gå.
  Så när han vaknade så tog vi och rörde oss mot L´s skola för att möta upp henne på hennes lunchrast. Det vart en räksmörgås på Trinanon.
   Efteråt så somnade N. igen. Jag tog mig då ner till stan och mötte upp de som hade gått på sångstunden.
   Grannen och jag gick hem och grannens barn somnade i vagnen medan N. vaknade. Så vi satte oss utanför grannen och pratade. Efter ett tag så vaknade H. som började leka med gungorna. När L. slutade så ringde hon och kollade vart vi var någonstans, hon gick även förbi Trinanon igenoch köpte bakelser.
   När L. kom så gick vi hem för att laga mat. Det vart våfflor och grannarna kom över och åt. Precis när vi var klara med maten så ringde K. och K. och sa att de skulle komma över och fika. Så det vart fullt med människor i hemmet på kvällen.
   Utöver det så har N. fått testat tre nya saker idag. Koktäggula, bröd och ersättning. Det har gått bra. Framför allt med ersättningen., även ifall han föredrar den äkta varan. Men vi kommer iaf klara oss bara han och jag då L. har långa dagar i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0