Datorfel

Idag så vaknade jag av att grannen rinde och ville ha hjälp med en skruv som skulle skruvas in i deras vägg. När jag sagt att jag skulle komma över om ett tag poch lagt på, så ringde det på L's mobil, det va grannen igen som frågade om vi ville äta frukost där. Sagt och gjort, vi bytte om på N. och gick över och åt frukost. Sen gjorde jag mitt bästa för att få in skruven. men den satt som berget. Fick in den några milimeter iaf och en spegle sattes på skruven.
   Sen gick vi hem så N. fick sova lite granna. L. satte sig och spelade Sims2 på min dator, och jag ville då åt ,min dator så jag skulle installera Sims2 på L's dator, men det gick inge bra plus att internet försvan från hennes dator.
   Senare på kvällen åkte L. iväg för att gå på ett "sminkmöte", undertiden var jag själv med N. det gick bra tills han var så trött att han kunde ha somnat stående, men ville inte sova. Det tog ungefär två timmar innan jag satte honom i sjalen och då somnade han efter 20 minuter. L. kom hem några minuter efter och ställde sig då och kokade risgrynsgröt till mig (och hennes själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0