Wrath of the Lich King

Jag fick komentaren "Du kommer nog inte uppdatera din blogg fören du har nått lvl 80 va??". Men ser du L. jag uppdaterar ju faktiskt nu =)
   Men som sagt. Jag har alltså skaffat WotLK och sitter ganska mycket framför det. Tar ungefär varje tillfälle jag får. Startade även en Death Knight igår och råkade fastna i 3 timmar framför den.
   Med N. så är det bra. Vi funderar visserligen på om han kan ha lite feber då han är lite varmare än oss. Men verkar inte vara något han lider av. Just nu sitter han i L´s knä och tittar på någon dokumentär om hur barn blir till.


Kommentarer
Postat av: Linus

Jag bli jätteimponerad, verkligen!.....och du har skrivit SÅ mycket.

Puss.

2008-11-15 @ 16:07:01
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0