Somna tidigt

Idag så tog N. sovmorgon och vaknade inte fören L. gick upp för att göra sig iordning till skolan. Efter att L. hade gått och vi hade ätit frukost med mera, så satte sig jag och N. och kollade på "Balls of Fury". Men vi han bara halv vägs så slocknade N. helt utav sig själv. Jag gick in och lade honom i sängen och han sov i en och en halv timme innan han vaknade. Då kollade vi klart på filmen och sen satte vi oss och åt lunch.
   När vi hade ätit klart och precis suttit oss inne i vardagsrummet så kom L. hem, hon frågade ifall jag ville ta med N. på sångstund vid St.Pers. Sagt och gjort, Jag tog med N. och gick på sångstund, medan L. stannade hemma och pluggade/tvättade.
   På sångstunden så var N. glad i början och tyckte att det var riktigt kul med alla andra barnen. Tyvärr så kopm vi så sent så vi gick direkt in i kyrkan, istället för att sitta och umgås med alla andra barnen i lekrummet. Men när det var ca en kvart kvar av sångstunden så började N. bli grinig, men vi stod ut hela tiden. Sen när det var fika så kom jag på att vi inte hade fått med oss någon mat till N. så vi klädde på oss och gick hem.
   Väl hemma så fick N. så klart lite mat, och det tog inte så lång stund innan han somnade igen och sov även denna gång i en och en halv timme.
   När N. vaknade sen så var han lite små trött utav sig. men vi fick i honom lite gröt och gjorde iordning honom inför natten. L. han även leka lite med honom, medan jag låg på soffan och vilade, då jag hade huvudvärk. Men sen så somnade N. tio över sju, så jag befarar en tidig morgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0