Tvätt och bak

Idag var det en tidig morgon. Då N. inte ville sova så länge. Han hade även vaknat flertal gånger sen klockan fem. Kvart över tio så hade vi tid vi BVC på grund av de eksem som N. har på bröstet. Det verkade inte som någon fara, och de mesta har faktiskt försvunnit då jag och L. har smörjt in N. Vi vägde också N, som nu är uppe i 9615g.
   Efter BVC-besöket så somnade N. väldigt fort och vi tog en promenad till Willys. När vi kom hem så var jag så trött och tänkte att jag kunde sova med N. men han vaknade så klart precis innan vi kom hem. Men jag fick i alla fall sova lite, medan L. läste och lekte med N. Sen var det dags att gå till ÖF, på ST. Per för L. och N, Medan jag tog och tvätade.
   När L. kom hem så hade jag hunnit med att tvätta allt och väntade bara på att den sista tvätten skulle bli torr. Jag hade plockat undan den gamla tvätten, som fortfarande hängde på sträcket när L. gick, och jag hade precis gjort muffins (idag igen). Denna gång vart det choklad muffins som är mjölkfria.
   Mot kvällningen så vart N. lite upprörd, och spydde några gånger. Det kan ha bertt på gurkan som L. gav honom. Men efter ett ttag så somnade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0