Sjuk??

Idag så vaknade jag ganska tidig utav att N. ville upp. Han var så snuvig att han knappt kunde andas så jag tog och rensade lite i hans näsa innan jag gjorde i ordning en talrik gröt åt honom. Senare under dagen så konstaterade vi att N. är troligen lite sjuk, då jag själv känner mig små sjuk. Men N. är så hängig hela tiden, när han vaknar så tar et nästan en halvtimme innan han blir ordentligt pigg, och han slocknade väldigt fort i min famn nu på kvällen.
   Det har snöat väldigt mycket idag, och det plus att N. inte verkar må så bra satte P för våra planer att gå ut och testa babispulkan L. köpte för ett tag sen. Vi hade även tänkt passa på att sätt N. i en gunga för första gången. Men det var som sagt inget med det utan det ända som kom utanför vår dörr idag var jag, då jag gick och handlade. Annars har jag och N. fördrivit dagen med att exempelvis kollat på filmen "Get Smart" jag kollade även på "The Bachelor" då N. sov, men vaknade till slutet. L. har varit så duktig att hon har städat och det ser mycket fint ut här hemma, L. han även med att göra en pepparkaksdeg, så vi skall baka imorgon.
   Nu skall jag ta en halstablett och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0