"Mr för mycket" slår till igen

Igår så fick jag en dag utan N. då L. tog N. och gick på fika. När hon väl kom hem så hade hon Jenny med sig och de satt och pillade med L's PM, som skulle lämnas in igår.
   Medan L och N. var ute så lekte jag på WoW och dingade 70 med min hunter på den nya servern.
   Sen på kvällen så¨stälde jag mig och bakade muffins igen, denna gång vart de lyckade, men jag fick förstärka några genom att ha två formar, så de inte skulle bli misslyckade de också.
   Idag så har dagen varit väldigt lång. Jag gick upp vid åtta, men bara efter en eller två timmar så känndes det som om klockan var runt ett på eftermiddagen, och så har min tid legat hela dagen.
   Efter att L. gick till skolan så sov N. någon timme. Men från kvart i tre till halv sex så sov N. inget, men var så gnällig som han brukar vara när han är trött, detta beteende varvade han med att vara jätte jätte glad. Han ville absolute inte sova, utan vart mer arg när man försökte lugna ner honom.
   Så när L. kom hem så var jag ganska mentalt slut och hade fått en huvudvärk, som L. delade med mig. N. gjorde inte saken bättre då han övade på sitt hårdrocks-skrik var tredje sekund. Min huvudvärk gick som tur över efter att jag fått lite mat och vatten i mig.

Kommentarer
Postat av: Linus

Jo tack, de skriket var inte nådigt, tack och lov för alvedon! puss

2008-11-04 @ 22:26:12
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0