Mr för mycket = Jag!!!

Udag hade man planerat att gå ut med N. så att L. kunde få lite arbetsro, Men ganska tidigt så ringer morsan och säger att hon skall till U-a och besikta husvagnen, så hon funderar på att stanna på en kopp kaffe och få hälsa på sitt favort barnbarn.
   Så jag och L. turades om att hålla N. så den andra kunde städa. Efter ett tag så slocknade N. så båda städade. Precis när vi är klara och jag ghåller på sätter på kaffet så ringer det på dörren.
   N. sov så klart väldigt länge (ca två och en halv timme), men vaknade lagom till att familjen Radyn fick träffa honom innan de skulle bege sig hemmåt.
   När mor hade åkt så kännde jag av en huvudvärk, så jag gick och lade mig på sängen i 30 min, sen var det bara att sätta på N. kläder för att gå ut och gå. Det vart en promenad till Willys, som ligger lite längre bort en det Willys vi brukar gå till. Det var mycket trevligt att gå dit, och när man väl var där så vart man lite förvånad, då detta Willyt var större än det Willys man är van vid.
   Vägen hem var inte så himla kul, då N. började gråta efter fem minuter, och jag fick bära honom 1/4-del av vägen hem. Men väl hemma så vart han glad. Efter mat för oss tre och lite extra gröt till N. så ställde jag mig och skulle göra muffins, men de vart ganska så misslyckade, så jag får väl försöka en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Linus

Ja du och små bröd.

Eller hur var de nu =). puss

2008-11-02 @ 22:30:11
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0