Mögliga muffins

Idag så vet jag inte vart dagen har flygit iväg. Men allt började med att N. ville gå upp klockan sju, precis innan L. skulle gå till skolan och det var ju bra så han fick amma lite innan L. gick hemifrån.
   När L. väl gått så lade jag mig med N. på magen i sängen och där sov vi i två timmar till innan N. ville upp och äta lite gröt. Efter gröten så busade vi lite granna och sen var klockan helt plötsligt sovdags för N. igen. När han vaknade var det bara en timme kvar innan L. skulle komma hem så jag satte på ugnen och började baka muffins som jag skulle överaska henne med. Bara det att jag råkade sätt ugnen på för häg grad så muffinsarna vart lätt brända, och ser ut som om de har möglat. Men goda vart dem, men nu har jag lärt mig ett och annat, och skall göra ett nytt försök någon gång nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0