Mindre än en månad kvar till jul

Igår så var jag och N. hemma sjuka båda två. Grannen ringde och undrade om vi ville komma över, men tackade nej till det då jag itne riktigt hade orken att klä på N. kläder och ta honom den lilla biten över.
   När L. kom hem så bakade vi pepparkakor, de vart väldigt goda och det vart väldigt många. Efteråt så la sig L. och jag var uppe lite till, men då vaknade N. och ville inte somna om. Så jag tog in honom till L. så han fick sova brevid henne, jag försökte vara vaken ett tag till bara för att kunna gå över med N. lite senare. Sagt och gjort, men så fort jag la honom i hans säng så vaknade han, så han fick fälja med tillbaka till vår säng. Detta resulterade i att jag sov väldigt dåligt och spände mig en hel del. Så när N. somnade efter att han hade fått frukost imorse, så lade jag mig i sängen och sov i två timmar.
   Annars så tillbringades dagen hemma idag också. Vi har tittat en del på film. De filmer som har blivit avvecklade under dessa två dagar är "I'm through with White Girls", "Harlod" och "Forgetting Sarah Marshall"


Så här i juletider, så får ni en liten julsång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0