Gröt va ordet sa bull, ordet var gröt sa bill

Igår vart det inget inlägg skrivet då vi fick besök av Hini på kvällen. Han och jag satt och spelade ett brädspel medan L. satt och pluggade. När vi hade nattat N. så bytte vi brädspelet till en film. Det vart "Facing The Giants". L. gick då och lade sig.
   Innan Hini kom över så hade L. tagit med N. på ÖF, medan jag stannade hemma och tog hand om tvätten. Grannen hade även varit här och ätit lunch. Som slutade med att Calle spydde ner sina kläder, precis innan de skulle gå.
   Natten, var väldigt jobbig, då först filmen var så himlans dålig och så kristet innriktad att jag var mörkrädd och kunde därmed inte sova, när jag väl höll på somna så vaknade så klart N.
   Idag så fick N. två portioner gröt och har nu sovit väldigt bra hittils *ta i trä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0