Första barnmatskoket

Idag så var jag iväg till Gränby och kollade in den nya vingen som öppnades här i veckan. Det var väldigt snyggt, men inte så mycket som lockade. Det fanns tre olika barnklädersbutiker, brevid varandra!
   Men jobbigast av allt idag måste ju vara alla stressade idiot människor som finns. Om du är och handlar och möter en kille i ca 25 år åldern, med en matvarukorg, som håller på att gå sönder på grund av alla varor i korgen, plus en barnvagn i den andra handen. Flyttar du dig lite granna så att han kommer förbi? Ja, i vanliga tillfällen gör folk detta. MEN!!! Inte nu när det börjar bli jultider och folk bara tänker på sig själva. Då kör man över en sådan kille, som måste flytta på sig för att rädda sitt barn som sitter i barnvagnen.
   Till lite roligare saker, så har jag idag gjort min första barnmatslagning. Lagade i ordning en Rotfrukts/kycklinggryta till Nathaniel.
   Första advent idag och jag missade adventsfyrverkeriet.


Dagens jullåt är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0