Fars dag

Idag var det fars dag. Jag var så snäll så jag åkte och hälsade på min far. Min farfar kom och hälsade på då min far tänkte bjuda på mat. Så fyra generationer var där och det vart så klart ett och annat foto på oss då.

snoppdjuren på fars dag 2008


Vi passade alla på att gratta syrran samtidigt som vi var i Storvreta, eftersom hon fyllde år för en vecka sen. Mamma, Tony och Melinda kom också och grattade Lizette. Lizette hade slagit på stort och bakat Snickers, Kladdkaka, Marängschwiss (hur man nu stavar till det) och Tårta

Lizette med Nathaniels napp på fars dag 2008


På vägen till Storvreta så sov N, så jag och L. roade oss med kameran. Jag fick ett väldigt sött kort på L.


Lina på bussen till Storvreta på fars dag 2008

Efter att vi hade ätit och fikat två gånger så var det dags för oss att åka hem, men innan vi gick hem från bussen så skulle vi för bi Statoil och handl lite. Så när vi ändå hade tagit en mindre omväg så gjorde vi omvägen ännu större och gick hem till Kina och Ki.
De hade visst en del främande. Det visade sig att de brukar bada bastu på söndagskvällar.


Här kommer några andra kort som vart tagna under dagen

Lina gör fiskmunJonas gör en fiskmun
Jag och L. pussas


Tog ett mackro kort också

Ett mackro kort på N´s napp


(Vi lekte så mycket med kameran idag att batterierna tog slut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0