Farmor kom på besök

Jag ligger i sängen och har inte riktigt vaknat, då L. kommer in med N. i famnen och börjar små prata lite med mig. Då plötsligt ringer min mobil. Det första som går genom mina tankar var "Holy crap, har farsan nyktrat till redan?"
   Men när jag tittar på mobilen så ser jag att det är mor min som ringer. Hon undrar om vi fortfarande är intresserade av deras branvagn. Jag sa att vi gärna ville se på den. Varav morsan säger "Bra, då kommer vi med den. Vi är väl hos er om en timme"
   Snacka om att jag flyger ur sängen, drar på mig kläder och börjar plocka undan i köket. L. plockar samtidigt undan i vardagsrummet.
   När vi började bli klara med "städandet" så ville N. ha lite mellanmål, samtidigt så åt jag lite frukost och laddade kaffekokarn. Hinner bara sätta mig vid datorn för att kolla de sider jag brukar kolla, varav på det ringer på dörren och in kliver mor med familj.
   Så idag så har vi redan fikat, plus att vi sitter och väntar på att farsan skall höra av sig så att han kan skjussamig och N. för att införskaffa datastol och plastjulgran.


Ni skall även få dagens jullåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0