I am The Rocker

N. sov för natten då vi la honom vid nio igår. Han vaknade vi halv ett och ville inte riktigt somna om. Då gjorde jag som jag brukar och tog in honom till vår säng, så får han sova mellan oss. Men jag satt fortfarande upp och skulle igentligen bara avsluta ett quest och sen hoppa i säng, då N. vaknade. Så jag spelade på i en halvtimme till. Precis när jag skall avsluta så roppar L. på mig och undrar vad jag gör. Det hade blivit en miss i komunikationen. Hon trodde hon skulle hålla N. tills jag hade hämtat välling eller gått på toa. Så N. låg där jätte glad och har varit vaken hela tiden. Så jag tar och går på toa och förbereder mig på att få sitt uppe med N. i någon timme eller så. Men när jag kommer tillbaka så sover han, så det var bara att lägga ner honom i hans säng och själv gå och lägga sig.

   Ca sju timmar senare vaknar N. och vill gå upp. Men det var lungt, det har varit en lugn dag. Vi har roat oss med att leka lite med rockring och med alla andra roliga saker man kan hitta i vardagsrummet. Har även gjort en provisorisk lösning på hur vi skall hålla TV-dörrarna stängda, och att N. inte skjuter upp dem. För nu har han lärt sig att öppna de dörrarna, så vi tillbringade 5 min med att stänga och öppna dem.

   Idag, imorgon och på söndag är det en hel del sport på tv. Nu precis i skrivande stund så börjar Damernas sprint i skidskytte, som jag hade tänkt se på, men skall bara avrunda lit här. Imorgon är det sport från 09.00 till 16.00, men vi kanske skall till Cla & Anna och hälsa på. Har inte fått något svar på min fråga jag skickade i onsdag, så skall jaga reda på honom bara. Om vi inte skall dit så skall vi nog till Rusta för att införskaffa lite julpynt. Söndag så kommer syrran hit och skall tillbringa dagen här medan Mamma och Tony skall shoppa lite, sen på kvällen skall vi till Farfar som fyller år.

   Nej, nu skall jag sätta mig framför Tv och kolla på Skidskyttet.



Dagens Lucka


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill ha en annan bakgrund men vet inte hur man gör, ja "lilla" Meme är jätte stor tjej nu hon är redan 20 år. =)

Finns det någon sida som man kan få hjälp med att ändra sin blogg??

2008-12-12 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0