Svajande sömnrutin

Idag när jag vaknade så var lilleman på så underbart härligt humör. Han hade sovit bra under natten och var så himla lycklig. Detta i sin tur gjorde att man själv fick massor av energi.
   Sen vid elvatiden så somnade N. och sov till klockan ett. Så det var bara att slänga i honom lite lunch och klä på honom för att gå till St. Per. Det var sista sångstunden för denna termin, men N. åt inte så bra och vart lite grining mot slutet av sångstunden. Men han vart mycket gladare när han fick lite mandarin och välling, medan jag fickade pepparkaka och glögg.
   När vi sen kom hem så han vi inte göra mycket innan L. kom hem. N. somnade igen och L. och jag tog och åt lite rester, sen vaknade N. och vi mös i soffan tills det var dags för N. att sova. N. somnade men vaknade efter en timme och är nu uppe och vill inte sova. L. går nu och lägger sig för att få lite sömn, så jag stannar uppe med N. tills han somnar.


Dagen slucka (vi måste nog kompensera lite för hipho-låten igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0