Sista inlägget 2008?

Har varit borta ett tag och har varken haft tid eller ork att skriva. Är hemma själv då jag åkte hem från Dalarna tidigare än N. och L. Har nydligen avslutat mitt LOTR-maraton.
   Börjar känna mig lite ensam här hemma nu och längtar tills N. och L. kommer hem. Under tiden får jag roa mig med lite film, för det är alldeles för sent att städa eller göra något annat nyttigt.
   Snart är det nyår och det firas här hemma. Syrran och hennes pojkvän skall komma hit. Vi försöker få lite andra att komma, men det verkar gå lite trögt.
   Som ni kanske märker är jag väldigt kortfattad och har igentligen inte någon lust att skriva, så nu skall jag avsluta och återkommer troligen inte fören 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0