KAFFEx2

Idag så har vi haft två besök. Det första var då Mor, Tony, Melinda och Yasmine kom och hälsade på och lämnade deras gamla skrivare som vi nu fått. Var mycket roligt att träffa Yasmine, som jag inte sett på ett tag. De tre damerna lekte med N. då han vaknade efter två timmars sömn. Morsan hade även med sig After Eight till kaffet.
   Det andra besöket vi fick var från Kina och Ki. De kom över och åt mat med oss. Sen somnade Ki på soffan medan jag, L. och Kina kollade på "American Dreamz". Kina och Ki skall iväg på Das Boot, och jag vart så sugen på att festa, drömde mig bort lite till två år sen då jag, L, Lovisa och Annie åkte den kryssningen. Vi hade så kul.
   Konstig nog så känner jag mig svag för tillfället. Känns som om jag har varit och lämnat blod. Så ag är lite svimfärdig och illamående. Hade tänkt vara uppe ett tag och spela lite WoW, men har inte orken.

Dagens lucka (Kanske lite överraskande att jag väljer denna låt, inte riktigt min musiksmak, men gillar låten ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0