Grabbdag

Idag så kommer jag och N. vara själv här hemma, då L. har först åk till skolan och sen direkt efter så åker hon till STHLM för att träffa och umgås med SofieNord. Så L. kommer inte hem fören sent på natten och då hoppas jag att N. sover. Som tur var så fick N. och L. umgås lite på morgonen innan L. gick till skolan.
   Just nu ligger snutten och sover. Skall försöka fixa lite saker på datorn medans han sover så att jag kan tillägna all min  uppmärksamhet till honom sen då han vaknar. Han vaknade till en gång men så bestämde han sig att han ville sova mera, så ett tag så sov han mot min axel, tills jag kunde lägga ner honom.
   Två dagar i rad har jag nu fått höra att han är en söt liten pojk. Varav en frågade mig hur det kunde komma att jag kunde ha en sådan söt unge. Men har man mina gener så är saken biff.


Dagen lucka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0