Gosungen

Efter att N. sov så gick vi till affären och handlade lite. Sen har vi bara myst hela dagen. eller i alla fall fram till klockan halv sju, då N. vart grinig och trött. Han fick lite välling, och vart jätte pigg, då hade jag försökt söva honom i en halvtimme och tyckte han skulle sova. Men det var bara att sätta honom i gåstolen. Men han höll sig inte i skinnet utan försökte dra ut sladdarna jag hade kopplat mellan laptopen och tv:n för att se på "The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor"
   Men till slut så ville N. upp i knät och då var han trött, det tog ca 5 min innan jag gick och la honom i sin säng. Efter att jag lade honom i sängen så har han vaknat två gånger. Första gången så fick han välling och somnade om. Andra gången var bara några minuter efter första gången och då somnade han så fort jag tog upp honom. Så jag stod i någon minut bara för att han sulle sova lite djupare innan jag lade ner honom. Efter det så kom L. hem och vi har nu småpratat lite innan hon skall lägga sig. Jag har själv tänkt gå och lägga mig nu också. Då det blir en fullspeckad dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linus

mysigt de låter med gosdag=) Puss

2008-12-10 @ 07:49:14
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0