Första luckan

Idag är det första December, och man får öppna första luckan i adventskalendern. Som ni märkt så har jag redan tjuvstartat med min kalender här på bloggen (jullåtar). Nu är det inte så att jag inte kan hålla mig som jg startade för tidigt. Inte är det för att jag skall fira jul tidigare med min mor. Nej, det är för att alla ni som följer denna blogg skall få hinna med att öppna alla luckor innan ni drar iväg på era julhelgs utflykter.
   Idag så fick vi middagsgäster, då Thomas med bran kom hit och åt, medan Caroline var iväg med "jobbet" Det verkade som om både Hilma och Thomas gillade maten. Det vart köttfärsbiffar med ugnsrostade rotsaker.
   N. har börjat vakna vid halv tio och är uppe bra länge, nu skll jag testa gå och lägga mig med honom, så L. får göra klart sitt skolarbete.


Dagens lucka


Kommentarer
Postat av: Linus

Du somnade ju iaf. :P

2008-12-01 @ 23:25:52
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0