Dalarna dag 2

Som jag nämnde i tidigare inlägg så var inte gårdagen någon höjdare. Visst, natten till igår så var det L. som gick upp då N. skrek och hon han bara lägga sig och dra täcket över huvudet innan hon hörde N. skrika igen. Men det var min morgon med N. så det var lite drygt.
   Sen när L. var i skolan så sov N. men när han vaknade så ville han inte sitta själv, utan jag fick bära på honom hela tiden. Fick även packa då vi skulle till Dalarna, men L. hade gömt saker för mig så jag vart lite irriterad, då det tog mer än en halvtimme att packa. Så när jag var 30 min efter mitt schema så ringde jag till L. och berättade hur läget var.
   Idag så har jag mest suttit och kollat på skidor och roat mig med Anton, som försöker berätta massa saker om vapen och antingen ett spel eller en lek. Jag har inte riktigt fattat vad det är. Men det är inte lätt att skriva samtidigt som man lyssnar. Så jag får nog lägga ner skrivandet nu då Anton bara står och pickar på mig.

P.S. Det var visst Half-Life 2 Anton berättar om.


Dagens lucka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0