Dagen som vart överplanerad

Idag har det varit en underbar dag. Allt började med att vi satt och löste musikkrysset, som för övrigt var lätt denna gång då det var julspecial. Efter det så gjorde vi oss i ordning för att gå och hälsa på Cla och Anna. Det var mycket mysigt att vara ute och gå, även då N. vart röd om kinder och haka för att det var lite kyligt ute.
   Efter besöket hos Cla och A. så tog vi en vända på staden där vi införskaffade oss de näst sista julklapparna. Sen började vi fundera på vad vi skulle göra på kvälle och funderade då på att bjuda över grannarna på kort varsel för att spela lite spel. Men kom då på att L. funderade på att gå över till den andra grannen för att fika, varpå jag kom på att vi hade ju tänkt se på film och mysa framför Tv:n. Men någon sekund efter det så kom jag på att jag funderade på att gå till Cla ikväll också, för att spela lite "Guitar Hero - World Tour"
   Planerna för kvällen blev tillslut att jag skall till Cla och L. och N. skall sitta och mysa framför "Harry Potter - Hemlighetens Kammare"


Dagens lucka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0