BVC besök

Idag var jag och N. iväg till BVC för att kolla upp N´s eksem. De var så fina så (han hade knappt några idag). Så det vart inge starkare grejjer till honom.
   Igår så vaknade N. vid nio och var sen vaken fram till halv ett på natten. Det var väldigt jobbigt. Men vad skall man göra när han bara sover i ens famn. Han vaknar så fort man lägger ner honom, kunde inte ens lägga honom hos L. för att sova. Till slut så somnade han i mitt knä, sittandes.
   Idag så har han däremot haft sin griniga "jag-är-trött-och-behöver-sova-men-vill-inte" tid mitt på eftermiddagen och nu somnade han vid nio. Så jag hoppas att han sover hela natten nu.

Dagens lucka (den 17:e)


Kommentarer
Postat av: Linda

Bara sjuk sjuk, ingen cancer =)

Hur har du fått den bakgrunden??

2008-12-12 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0