Besök på Sambandscentralen

Idag så åkte jag till STHLM och hälsadepå på jobbet. Det var mycket trevligt, då det var trevliga människor där. Men mina uppgifter som jag behövde hade inte kommit, så jag ringde till arboga igen och de sa att det skulle ta en timme. Så jag var med när resten av sambandscentralen lunchade. Det vart mycket snack om N. Cla berättade att han hade införskaffat lite saker till hemmet som hemmabioljud m.m.
   Efter lunchen så gick jag och kollade faxen, men mina papper hade fortfarande inte kommit, så jag ringde igen och denna gång skulle det ta två till tre minuter. Efter ca två minuter så rasslade det till i faxen och ut kom mina uppgifter, Det var bara ringa och fixa så att jag kunde komma in i systemet, och därefter ansöka om pappaledighet fram till sista Maj. Ansökte samtidigt om semester de två första veckorna i Juni
   N. har varit själv hos Carolin idag. Det verkar ha gått bra. N. sov i en timme och hade ätit lite mer än en stor barnmatsburk. När han kom hem så var han väligt trött. Så han fick en banan och sen så somnade han. Skall väcka honom snart, då vi inte vill att han sover så länge så att han somnar ordentligt för natten vid åtta- niotiden.


Dagen lucka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0