Årets första julbord

Idag har jag och n. varit iväg på julbord på mitt jobb. Ugn kom förbi vid ett tiden och hämntade oss. På vägen kom jag på att jag hade glömt mina inpasseringskort och fick ringa och besöksanmäla oss båda.
   Väl framme så fick vi våra passerkort och gick in till sambandcentralen där alla ville hälsa. Det var upp dukat med bullar och kakor och lite godis. Sen så vart det APT, det var en ganska värdelös APT. Jag vet inte om jag känner så då jag inte kommer ha något med de saker som togs upp att göra, fören jag kommer tillbaka i sommar, men det var kul att medverka i alla fall.
   Efter APT så fick vi lite slötid och då passade jag på att kolla min lönespec för Decembermånad. Jag har ju fått 0 kr de senaste månaderna då jag får pengar från försäkringskassan. Men jag var ju in på jobbet här om veckan och konterade några dagars OB som jag hade missat innan jag gick på pappaledigheten. Så i denna månad så får jag 54kr extra =)
   Sen vart det som sagt julbord, och det var mycket trevligt och gott. Men då jag glömde Sack'n'Seat hemma så fick jag har N. i knät hela tiden och det var lite jobbigare. När N. sen somnade i mitt knä så var det dags att röra sig hemmåt.


Dagens Luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0